შეფასებები




საპრეზენტაციო უნარების შეფასების რუბრიკა

ქულები და კრიტერიუმები
ფრიადი 9-10
კარგი 7-8
საშუალო 4-6
სუსტი 1-3
გამართული და სწორი მეტყველება
გამართულად მეტყველებს; აქვს მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად იყენებს ენობრივ გამომსახველობით საშუალებებს.
გამართულად მეტყველებს; იყენებს მართებულ სინტაქსურ და გრამატიკულ კონსტრუქციებს.
იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს; მეტნაკლებად გამართულად საუბრობს.
არ იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს; უჭირს გამართულად საუბარი.
სათქმელის ნათლად და ლოგიკურად გადმოცემა
სათქმელს გადმოსცემს ნათლად და ლოგიკურად; საკითხს აშუქებს ამომწურავად და თამიმდევრულად.
სათქმელს გადმოსცემს ნათლად და ლოგიკურად; საკითხს აშუქებს თანმიმდევრულად.
სათქმელს გადმოსცემს გასაგებად.
უჭირს სათქმელის ნათლად და გასაგებად გადმოცემა.
კონტაქტი აუდიტორიასთან; თვალსაჩინოებების გამოყენება
წარმატებით იყენებს არავერბალურ (ხმის აწევ-დაწევა, მიმიკა, ჟესტიკულაცია) საშუალებებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დასამყარებლად; იყენებს თვალსაჩინოებებს.
ადეკვატურად იყენებს არავერბალურ საშუალებებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დასამყარებლად.
მეტნაკლებად ახერხებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დამყარებას.
ვერ ახერხებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დამყარებას.
კითხვებზე ადეკვატური პასუხის გაცემა
ადეკვატურად და ამომწურავად პასუხობს კითხვებს.
ადეკვატურად პასუხობს კითხვებს.
პასუხობს კითხვების ნახევარზე მეტს.
ვერ პასუხობს კითხვების ნახევარს.



ანალიზის შეფასების რუბრიკა

სახელწოდება: ანალიზის რუბრიკა - საბაზო საფეხურის კლასები
აღწერამოსწავლისათვის გასაგებ ენაზე შემუშავებული რუბრიკა განკუთვნილია საბაზო საფეხურის კლასების მოსწავლეებისათვის მათი ანალიტიკური უნარების თვითშეფასებისათვის.
ძირითადი სიტყვებისისტემები
ინსტრუქციადაფიქრდით იმაზე, თუ როგორ აანალიზებთ ინფორმაციას პროექტზე მუშაობის დროს. შემოხაზეთ ის დებულება, რომელიც აღწერს თქვენს ანალიზის პროცესს.
კატეგორია
კლასი : 6-8
საგანი ქართული ენა და ლიტერატურა
შეფასების ტიპი კრიტიკული აზროვნება

4
3
2
1
სისტემის ნაწილების აღწერა
მე ზუსტად ვახდენ კონკრეტული და აბსტრაქტული სისტემების ნაწილების იდენტიფიცირებას და საფუძვლიანად განვმარტავ მათ ინტერაქციას.
მე ზუსტად ვახდენ სისტემების ნაწილების იდენტიფიცირებას და განვ მარტავ, თუ როგორ მუშაობენ ერთმანეთთან.
მე სისტემის ზოგიერთი ნაწილის იდენტიფიცირებას ვახდენ, მაგრამ ხშირად ჩემი განმარტებები არაა ზუსტი.
მე სისტემის ნაწილების უმრავლესობის იდენტიფიცირებას არასწორად ვახდენ.
სისტემებში ურთიერთკავშირის აღწერა
მე ვიყენებ აზროვნების კარგ სტრატეგიებსა და დარგობრივ ცოდნას, რომ აღვწერო თუ როგორ ურთიერთქმედებს სისტემაში არსებული კავშირები და რა გავლენას ახდენენ ნაწილები ერთმანეთზე და მთლიანობაში სისტემაზე.
მე ვიყენებ დარგობვრივ ცოდნას, რომ განვმარტო, თუ რა გავლენას ახდენენ ნაწილები ერთმანეთზე ურთიერთმედებისას სისტემაში.
რადგანაც ჩემი დარგობრივი ცოდნა შეზღუდულია, მე მიჭირს იმის აღწერა, თუ როგორ ურთიერთქმედებენ ნაწილები სისტემაში და რა გავლენა აქვთ ერთმანეთზე.
მე მიჭირს სისტემაში ურთიერთქმედების აღწერა.
დასკვნების გაკეთება
მე ვიყენებ ჩემს ანალიზს, რომ გამოვიტანო დასკვნები და შევქმნა მნიშვნელოვანი მოსაზრება სისტემის შესახებ.
მე ვიყენებ ჩემს ანალიზს, რომ გამოვიტანო დასკვნები სისტემის შესახებ.
სხვისი დახმარებით მე შემიძლია გამოვიტანო დასკვნები სისტემის შესახებ.
მე არ გამომაქვს დასკვნები სისტემის შესახებ.



No comments:

Post a Comment