საპრეზენტაციო უნარების
შეფასების რუბრიკა
ქულები და კრიტერიუმები
|
ფრიადი 9-10
|
კარგი 7-8
|
საშუალო 4-6
|
სუსტი 1-3
|
გამართული და სწორი
მეტყველება
|
გამართულად მეტყველებს;
აქვს მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად იყენებს ენობრივ გამომსახველობით
საშუალებებს.
|
გამართულად მეტყველებს;
იყენებს მართებულ სინტაქსურ და გრამატიკულ კონსტრუქციებს.
|
იცავს მართლმეტყველების
ელემენტარულ წესებს; მეტნაკლებად გამართულად საუბრობს.
|
არ იცავს
მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს; უჭირს გამართულად საუბარი.
|
სათქმელის ნათლად და ლოგიკურად
გადმოცემა
|
სათქმელს გადმოსცემს
ნათლად და ლოგიკურად; საკითხს აშუქებს ამომწურავად და თამიმდევრულად.
|
სათქმელს გადმოსცემს
ნათლად და ლოგიკურად; საკითხს აშუქებს თანმიმდევრულად.
|
სათქმელს გადმოსცემს
გასაგებად.
|
უჭირს სათქმელის ნათლად
და გასაგებად გადმოცემა.
|
კონტაქტი აუდიტორიასთან;
თვალსაჩინოებების გამოყენება
|
წარმატებით იყენებს
არავერბალურ (ხმის აწევ-დაწევა, მიმიკა, ჟესტიკულაცია) საშუალებებს
აუდიტორიასთან კონტაქტის დასამყარებლად; იყენებს თვალსაჩინოებებს.
|
ადეკვატურად იყენებს
არავერბალურ საშუალებებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დასამყარებლად.
|
მეტნაკლებად ახერხებს
აუდიტორიასთან კონტაქტის დამყარებას.
|
ვერ ახერხებს
აუდიტორიასთან კონტაქტის დამყარებას.
|
კითხვებზე ადეკვატური
პასუხის გაცემა
|
ადეკვატურად და
ამომწურავად პასუხობს კითხვებს.
|
ადეკვატურად პასუხობს
კითხვებს.
|
პასუხობს კითხვების
ნახევარზე მეტს.
|
ვერ პასუხობს კითხვების
ნახევარს.
|
ანალიზის შეფასების რუბრიკა
სახელწოდება: ანალიზის რუბრიკა - საბაზო საფეხურის კლასები
აღწერა: მოსწავლისათვის გასაგებ ენაზე შემუშავებული რუბრიკა განკუთვნილია საბაზო საფეხურის კლასების მოსწავლეებისათვის მათი ანალიტიკური უნარების თვითშეფასებისათვის.
ძირითადი სიტყვები: სისტემები
ინსტრუქცია: დაფიქრდით იმაზე, თუ როგორ აანალიზებთ ინფორმაციას პროექტზე მუშაობის დროს. შემოხაზეთ ის დებულება, რომელიც აღწერს თქვენს ანალიზის პროცესს.
კატეგორია
კლასი : 6-8
საგანი : ქართული ენა და ლიტერატურა
შეფასების ტიპი : კრიტიკული აზროვნება
სახელწოდება: ანალიზის რუბრიკა - საბაზო საფეხურის კლასები
აღწერა: მოსწავლისათვის გასაგებ ენაზე შემუშავებული რუბრიკა განკუთვნილია საბაზო საფეხურის კლასების მოსწავლეებისათვის მათი ანალიტიკური უნარების თვითშეფასებისათვის.
ძირითადი სიტყვები: სისტემები
ინსტრუქცია: დაფიქრდით იმაზე, თუ როგორ აანალიზებთ ინფორმაციას პროექტზე მუშაობის დროს. შემოხაზეთ ის დებულება, რომელიც აღწერს თქვენს ანალიზის პროცესს.
კატეგორია
კლასი : 6-8
საგანი : ქართული ენა და ლიტერატურა
შეფასების ტიპი : კრიტიკული აზროვნება
|
4
|
3
|
2
|
1
|
სისტემის ნაწილების აღწერა
|
მე ზუსტად ვახდენ კონკრეტული
და აბსტრაქტული სისტემების ნაწილების იდენტიფიცირებას და საფუძვლიანად
განვმარტავ მათ ინტერაქციას.
|
მე ზუსტად ვახდენ სისტემების
ნაწილების იდენტიფიცირებას და განვ მარტავ, თუ როგორ მუშაობენ ერთმანეთთან.
|
მე სისტემის ზოგიერთი ნაწილის
იდენტიფიცირებას ვახდენ, მაგრამ ხშირად ჩემი განმარტებები არაა ზუსტი.
|
მე სისტემის ნაწილების
უმრავლესობის იდენტიფიცირებას არასწორად ვახდენ.
|
სისტემებში ურთიერთკავშირის
აღწერა
|
მე ვიყენებ აზროვნების კარგ სტრატეგიებსა
და დარგობრივ ცოდნას, რომ აღვწერო თუ როგორ ურთიერთქმედებს სისტემაში არსებული
კავშირები და რა გავლენას ახდენენ ნაწილები ერთმანეთზე და მთლიანობაში
სისტემაზე.
|
მე ვიყენებ დარგობვრივ ცოდნას,
რომ განვმარტო, თუ რა გავლენას ახდენენ ნაწილები ერთმანეთზე ურთიერთმედებისას
სისტემაში.
|
რადგანაც ჩემი დარგობრივი
ცოდნა შეზღუდულია, მე მიჭირს იმის აღწერა, თუ როგორ ურთიერთქმედებენ ნაწილები
სისტემაში და რა გავლენა აქვთ ერთმანეთზე.
|
მე მიჭირს სისტემაში
ურთიერთქმედების აღწერა.
|
დასკვნების გაკეთება
|
მე ვიყენებ ჩემს ანალიზს, რომ
გამოვიტანო დასკვნები და შევქმნა მნიშვნელოვანი მოსაზრება სისტემის შესახებ.
|
მე ვიყენებ ჩემს ანალიზს, რომ
გამოვიტანო დასკვნები სისტემის შესახებ.
|
სხვისი დახმარებით მე შემიძლია
გამოვიტანო დასკვნები სისტემის შესახებ.
|
მე არ გამომაქვს დასკვნები
სისტემის შესახებ.
|
No comments:
Post a Comment