მეექვსე დღე
- ბლოგზე ავტვირთეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი
- გავიხსენეთ როგორ ავტვირთოთ პრეზენტაცია დრაივიდან ბლოგზე
- ვიმუშავეთ ჩვენი ბლოგის სტრუქტურაზე
- ვისაუბრეთ შეფასების რუბრიკებზე
- შევქმენით შეფასების რუბრიკა მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის
- დავიწყეთ მუშაობა სასწავლო პროცედურების გაწერაზე
- სახელწოდება: ანალიზის რუბრიკა - საბაზო საფეხურის კლასებიაღწერა: მოსწავლისათვის გასაგებ ენაზე შემუშავებული რუბრიკა განკუთვნილია საბაზო საფეხურის კლასების მოსწავლეებისათვის მათი ანალიტიკური უნარების თვითშეფასებისათვის.ძირითადი სიტყვები: სისტემებიინსტრუქცია: დაფიქრდით იმაზე, თუ როგორ აანალიზებთ ინფორმაციას პროექტზე მუშაობის დროს. შემოხაზეთ ის დებულება, რომელიც აღწერს თქვენს ანალიზის პროცესს.კატეგორიაკლასი : 8საგანი : ქართული ენა და ლიტერატურაშეფასების ტიპი : კრიტიკული აზროვნება4321სისტემის ნაწილების აღწერამე ზუსტად ვახდენ კონკრეტული და აბსტრაქტული სისტემების ნაწილების იდენტიფიცირებას და საფუძვლიანად განვმარტავ მათ ინტერაქციას.მე ზუსტად ვახდენ სისტემების ნაწილების იდენტიფიცირებას და განვ მარტავ, თუ როგორ მუშაობენ ერთმანეთთან.მე სისტემის ზოგიერთი ნაწილის იდენტიფიცირებას ვახდენ, მაგრამ ხშირად ჩემი განმარტებები არაა ზუსტი.მე სისტემის ნაწილების უმრავლესობის იდენტიფიცირებას არასწორად ვახდენ.სისტემებში ურთიერთკავშირის აღწერამე ვიყენებ აზროვნების კარგ სტრატეგიებსა და დარგობრივ ცოდნას, რომ აღვწერო თუ როგორ ურთიერთქმედებს სისტემაში არსებული კავშირები და რა გავლენას ახდენენ ნაწილები ერთმანეთზე და მთლიანობაში სისტემაზე.მე ვიყენებ დარგობვრივ ცოდნას, რომ განვმარტო, თუ რა გავლენას ახდენენ ნაწილები ერთმანეთზე ურთიერთმედებისას სისტემაში.რადგანაც ჩემი დარგობრივი ცოდნა შეზღუდულია, მე მიჭირს იმის აღწერა, თუ როგორ ურთიერთქმედებენ ნაწილები სისტემაში და რა გავლენა აქვთ ერთმანეთზე.მე მიჭირს სისტემაში ურთიერთქმედების აღწერა.დასკვნების გაკეთებამე ვიყენებ ჩემს ანალიზს, რომ გამოვიტანო დასკვნები და შევქმნა მნიშვნელოვანი მოსაზრება სისტემის შესახებ.მე ვიყენებ ჩემს ანალიზს, რომ გამოვიტანო დასკვნები სისტემის შესახებ.სხვისი დახმარებით მე შემიძლია გამოვიტანო დასკვნები სისტემის შესახებ.მე არ გამომაქვს დასკვნები სისტემის შესახებ.
No comments:
Post a Comment